13 Ekim 2015 Salı

Facebook'un hatırlattıkları...

Biliyorum sinir bozucu oluyor.
Okuyunca ben de sinir oluyorum kendime...
Ama doğruya doğru, ben bunları demiştim.


İki yıl önce Paket yasa teklifi...
Erdoğan o zamanlar bazılarımız açısından hala muteberken..

PANDORANIN KUTUSU 2 NEDEN?Paketin; seçim sistemi ile ilgili üç önerisi de mevcut adaletsizliği daha da arttıracak ö...
Posted by Nadi Öztüfekçi on 12 Ekim 2013 Cumartesi

Kozi'nin öngörüsü...


Fotorafı paylaşırken yazısını bir türlü yazamamıştım. Teknik bir sorun olmuştu. Yazınca bir daha paylaşayım dedim.
Posted by Nadi Öztüfekçi on 13 Ekim 2012 Cumartesi

Hatırlar mısınız o zamanlar "Yargı vesayeti" yıkılıyordu...
Destekleyenler(imiz) çoktu... 

HSYK seçim sonuçları belli oldu.Hükümet yanlıları 2 saat geç açıklanan bilgiye göre kazanmışlar.4 Ağustos 2014'de "...
Posted by Nadi Öztüfekçi on 12 Ekim 2014 Pazar

Erdoğan Cumhurbaşkanı seçildiğinde kazanılan bir iki puan için şenlik düzenlenmişti...
O bir iki puan için Erdoğan'a kayan oylara kimse aldırmamıştı.
Benim derdim başkaydı...


Güne diktatörlerin konuşması ile başlıyorsunÜstelik aynı şeyleri bütün gün dinleyeceksin.Günde 5 defa sana hakaret...
Posted by Nadi Öztüfekçi on 13 Ekim 2014 Pazartesi


Ah şu Suriye meselesi..!? 

Cumhurbaşkanın son konuşması başımıza örülen çorabın desenleri hakkında fikir veriyor.Aslında bu çorabın sipariş...
Posted by Nadi Öztüfekçi on 13 Ekim 2014 Pazartesi

Ve son olarak...


IŞID DURDURULMUYOR ÇÜNKÜ SAVAŞI DURDURMAK İSTEMİYORLAR.
Posted by Nadi Öztüfekçi on 13 Ekim 2014 Pazartesi
İki yıldır bağırdım durdum. Aslında yaptığım malumun ilanıydı. Elbette gerçeğin tekeli bende değil. Ama ben de bunları demiştim be kardeşim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder